wtorek, 12 lipca 2011

oliwkowo

Walizki rozpakowane.

Wczoraj na kolacje i dzisiaj na śniadanie była pasta z oliwek. Przepis na tę pastę jest moją próbą rozszyfrowania składników pasty, którą dostaliśmy w jednej z kafejek w Marsylii razem z przepysznym różowym winem, które jest specjałem Marsylii.

Skład:
- 150 g oliwek bez pestek
- garść świerzej pietruszki
- 2 ząbki czosnku
-sól i pieprz do smaku
- kila kropli oliwy z oliwek


We kafejce, w której spróbowałam poraz pierwszy tą przepyszną pastę wszystkie składniki były bardzo drobniutko pokrojone i wymieszane ze sobą. Ja wypróbowałam szybszą metodę ( byłam bardzo głodna wczoraj ) i użyłam ręcznego robota kuchennego. Wszystkie składniki dobrze zmiksowałam.
Najlepiej podawać ją z grzankami.


Smacznego !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz