niedziela, 14 listopada 2010

groszek z pesto

Dzisiaj od rana pada, szare niebo nad miastem a w domku ciepło. Od rana miałam ochotę na zupę, więc przejrzałam parę książek kucharskich by spróbować coś nowego i ponownie sięgnęłam po Nigelle Lawson i jej ekspresowe dania. Zupa z zielonego groszku i pesto jest zupa na prawdę ekspresową, jej przygotowanie nie trwa dłużej niż 15 minut, a jest bardzo pożywna i smaczna. A oto przepis:

Zupa z zielonego groszku i pesto

Składniki:

750 ml wody
375 g mrożonego groszku
2 małe cebulki w całości
szczypta soli
sok z połówki cytryny
4 łyżki pesto



Przygotowanie:
Wodę zagotowujemy w garnku, doprowadzamy do wrzenia i wrzucamy mrożony groszek, cebulkę w całości, sok z cytryny i sól. Gotujemy przez 7 minut. Następnie wyjmujemy cebulkę, a całą resztę miksujemy . Dodajemy pesto i miksujemy jeszcze chwilkę.

Smacznego !!

2 komentarze:

  1. Wygląda bardzo świeżo. I taka ekspresowa, tylko kwadrans - to idealny czas dla mnie do zrobienia zupy :) U mnie od wczoraj jest za to słońce - świeci ciągle, bez chmurek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchareczko u mnie też dzisiaj nareszcie słońce wyszło i chumrek nie widac..oby tak było jeszcze przez długi czas !! A zupka idealna dla zapracowanych :) pozdrawiam i miłego dnia życze

    OdpowiedzUsuń