poniedziałek, 15 listopada 2010

Grzybowo

W weekend pojechaliśmy do supermarketu by zaopatrzyc lodówkę na tydzień i ku mojemu zaskoczeniu znalazłam świeże kurki. Nie myślałam nawet dwa razy i 100 g kurek znalazło się w moim koszyku z zakupami. W domu zaczęłam wyszukiwac przepisy na jakies smakowite kurkowe danie i postanowiłam wybróbowac przepis Malgosi  na makaron z kurkami w sosie śmietanowym. Lekko go zmieniłam, w sumie przede wszystkim ze względu na zawartośc mojej lodówki. A tutaj moja lekko zmieniona wersja:

Składniki:

100 g kurek
1 srednia cebula,
1 lyzka masla
100 ml smietany 18%
1 lyzka kwasnej smietany 30%
makaron pene dla dwoch osob
sol, pieprz do smaku
garsc koperku

Przygotowanie:

Gotujemy makaron wg zalecen na opakowaniu. Cebule siekamy na drobne kawalki, i podsmazamy na roztopionym masle. Gdy cebulka sie zarumieni dodajemy kurki i dusimy je pod przykryciem ok 7 minut. Dodajemy smietane, solimy i pieprzymy do smaku i gotujemy na wolnym ogniu kilka minut dluzej. Posypujemy koperkiem, mieszamy i polewamy poki cieple makaron.

Szybko i zdrowo.



Smacznego !!!


2 komentarze:

  1. Fajny pomysł na makaron ;) jak znajdę jakieś świeże kurki to chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę takiego pysznego kurkowego obiadu.

    OdpowiedzUsuń